Întrebări frecvente

COMANDA chevron-right
VOUCHERE ȘI BENEFICII chevron-right
RETURURI ȘI RECLAMAȚII chevron-right
PLATĂ chevron-right
LIVRARE chevron-right
CONT DE UTILIZATOR chevron-right

COMANDA

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

Comanda pe site. Adăugați produsele dorite în coș. Puteți accesa coșul dumneavoastră făcând click pe butonul „ Adaugă în coș” din colțul din dreapta sus al paginii. După ce aveți toate produsele selectate în coș, faceți click pe butonul „La casă ” pentru a introduce toate detaliile, alegeți metoda de plată și de livrare și faceți click pe butonul » Plasați comanda”. Dacă comanda a fost plasată cu succes, pe pagină va apărea un mesajul „Vă mulțumim pentru comandă!”.

Comanda prin telefon la numărul 0312 295 868. Prețurile și beneficiile sunt aceleași ca pentru comenzile online. Dacă aveți un cod de reducere, vă rugăm să îl comunicați consilierului dumneavoastră.

Comandați prin e-mail la [email protected]. Vă rugăm să includeți în mesaj datele dumneavoastră, produsele dorite și metoda de livrare. Consultanții noștri vor înregistra comanda și vă vor notifica. Prețurile și beneficiile sunt aceleași ca pentru comanda online. Dacă aveți un cod de reducere, vă rugăm să îl scrieți în mesaj.

Puteți accesa coșul făcând click pe pictograma coșului din colțul din dreapta sus al paginii. Puteți modifica cantitatea introducând un număr diferit sau făcând click pe + sau - lângă cantitate. Pentru a elimina un articol din coș, faceți click pe pictograma coș (eliminare) din partea dreaptă a paginii.

În primul rând, verificați dacă ați introdus toate informațiile necesare pentru comandă la casă. Verificați dacă vreuna dintre căsuțele de verificare a devenit roșie și dacă ați bifat că sunteți de acord cu termenii și condițiile. 

Dacă achiziția nu este finalizată după ce ați plasat comanda, iar încărcarea paginii durează mult timp, este puțin probabil ca comanda dumneavoastră să fie plasată cu succes. Acest lucru se poate întâmpla atunci când plătiți cu cardul de credit - în acest caz, vă rugăm să întrerupeți procesul de încărcare și să efectuați achiziția mai târziu de pe un alt dispozitiv sau să alegeți o altă metodă de plată. 

Dacă nu reușiți să rezolvați problema, vă rugăm să ne sunați la 0312 295 868 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

Desigur. Atunci când introduceți detaliile, mai jos, faceți click pe „Trimite la o altă adresă”. Se va deschide o fereastră nouă în care veți introduce adresa de livrare.

Faceți click pe link-ul „Doriți să vă anulați comanda” din e-mailul de confirmare. 

De asemenea, vă puteți anula comanda prin telefon la 0312 295 868 sau prin e-mail la [email protected]. Vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil, deoarece aceasta este singura modalitate de a evita costurile de expediere inutile.

Vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil, deoarece aceasta este singura modalitate de a evita costurile de expediere inutile. Dacă coletul a fost deja expediat, nu putem anula expedierea, astfel încât coletul va ajunge la adresa dumneavoastră de livrare. Dacă nu doriți coletul, vă rugăm să îl refuzați, astfel încât acesta să ne fie returnat.

Există mai multe modalități de a schimba produsele: 

1. Dacă comanda nu a fost încă expediată și nu ați plătit-o încă, anulați și retrimiteți comanda. 

2. Atunci când plasați comanda, veți primi un e-mail de confirmare în care veți găsi link-ul „Doriți să vă modificați comanda?” și introduceți modificarea. 

3. Ne puteți contacta la 0312 295 868 sau [email protected]. 

Dacă pachetul a fost deja trimis, modificarea nu mai este posibilă și nu putem anula expedierea.

Puteți modifica detaliile de livrare scriind un mesaj sau răspunzând la e-mailul primit atunci când ați plasat comanda. De asemenea, puteți modifica detaliile contactându-ne la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne notificați cât mai curând posibil dacă vă modificați detaliile. Dacă pachetul a fost deja expediat, modificarea nu mai este posibilă și nu mai putem anula expedierea.

Cel mai simplu mod de a schimba metoda de plată este să anulați comanda (dacă aceasta nu a fost expediată sau plătită) și să o retrimiteți. De asemenea, ne puteți contacta la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne notificați schimbarea cât mai curând posibil. Dacă ați ales metoda de plată ramburs și coletul a fost deja trimis, schimbarea nu mai este posibilă și nu putem anula expedierea.

Cel mai simplu mod de a schimba metoda de livrare este să anulați comanda (dacă aceasta nu a fost încă expediată sau plătită) și să o retrimiteți. De asemenea, ne puteți contacta la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne notificați schimbarea cât mai curând posibil. Dacă pachetul a fost deja expediat, modificarea nu mai este posibilă și nu mai putem anula expedierea.

Puteți schimba produsele din comandă contactându-ne la 0312 295 868 sau [email protected] și stabilind cu un consilier un ramburs, o notă de credit sau rambursarea diferenței. Vă rugăm să ne informați cu privire la modificare cât mai curând posibil. Dacă pachetul a fost deja trimis, modificarea nu mai este posibilă și nu mai putem anula expedierea.

Confirmarea comenzii va fi trimisă automat imediat după plasarea cu succes a comenzii la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda. Confirmarea comenzii poate ajunge în categoria „Spam” sau „Promoții”. Vă rugăm să verificați toate folderele sau să tastați „Confirmarea comenzii” în motorul de căutare a e-mailurilor. 

Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii, este posibil, de asemenea, să fi introdus greșit adresa de e-mail atunci când ați plasat comanda. 

Dacă nu ați primit o confirmare de comandă, vă sfătuim să ne contactați la 0312 295 868 sau [email protected].

Puteți plasa o comandă pe firmă. Pentru a cumpăra online, bifați opțiunea „Persoană juridică” în coșul de cumpărături și apoi introduceți toate detaliile dumneavoastră.

Confirmarea comenzii trimisă pe adresa dvs. de e-mail nu va conține codul fiscal și detaliile companiei, deoarece acestea sunt înregistrate doar în scopul facturării. Vom include în pachetul dumneavoastră o factura fizică pentru firmă. Dacă aveți nevoie de o factură PDF sau electronică, vă rugăm să ne contactați la 0312 295 868 sau [email protected].

VOUCHERE ȘI BENEFICII

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

Introduceți codul de reducere în coș la pasul 1 - în câmpul de sub produse, apoi faceți click pe butonul „confirmă”

Atunci când comandați prin telefon sau e-mail, vă rugăm să furnizați codul în scris sau verbal consilierului.

Da, beneficiile pentru comanda telefonică sunt aceleași ca și pentru comanda online. Vă rugăm să spuneți verbal codul consultantului și acesta va fi luat în considerare la comandă.

Da, dar puteți utiliza un singur cod la un moment dat. Valabilitatea codului și condițiile de utilizare sunt întotdeauna descrise acolo unde primiți codul.

Nu, puteți utiliza și beneficia de un singur cod în același timp. Nu puteți introduce mai mult de un cod.

Dacă vedeți că codul nu mai este activ atunci când comandați, vă rugăm să verificați termenii și condițiile codului. Termenii și condițiile sunt întotdeauna listate acolo unde ați obținut codul. Verificați dacă sunt îndeplinite toate condițiile pentru codul activat: 

  • Codul este valabil pentru toate produsele?
  • Codul este legat de o anumită sumă?
  • Codul este încă activ?

Dacă achiziția dumneavoastră îndeplinește condițiile de mai sus și codul tot nu merge, vă rugăm să verificați: 

  • Ați introdus codul corect în caseta de reducere din primul pas și ați făcut click pe „confirmă”? 

Codul poate dispărea din cauza unei modificări în comandă și trebuie introdus din nou. Prin urmare, verificați întotdeauna dacă codul a fost luat în considerare înainte de a plasa comanda. 

Dacă tot nu puteți introduce codul, vă rugăm să ne sunați la 0312 295 868 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected] pentru a vă plasa comanda.

Puteți vedea codurile de reducere care sunt legate de promoția de pe site-ul nostru în bara de culori din partea de sus a paginii și la produs.

De asemenea, vă vom notifica promoțiile legate de cod prin e-mail dacă sunteți abonat la buletinul nostru informativ.

Nu, prețurile reduse se aplică la fiecare achiziție, indiferent dacă sunteți sau nu utilizator înregistrat. Același lucru este valabil și pentru reducerile de cantitate și utilizarea codurilor.

Atunci când cumpărați cantități mai mari din anumite produse, este disponibilă și o reducere la cantitate. Reducerile la cantitate sunt vizibile în descrierea fiecărui produs, unde puteți selecta, de asemenea, un pachet cu mai multe produse. Reducerea la cantitate va fi aplicată automat, chiar dacă adăugați în coș mai mult de un anumit produs și nu selectați un pachet.

Numai utilizatorii înregistrați pot utiliza creditul. Prin urmare, este important să vă conectați la contul dumneavoastră înainte de fiecare achiziție. 

Odată cu achiziționarea fiecărui produs, utilizatorii înregistrați primesc un credit pe care îl pot utiliza la următoarea achiziție. Creditul este vizibil la fiecare produs și este calculat pe baza prețului de vânzare pentru 1 articol. Valoarea finală a creditului este calculată la casă și este de 3% din prețul produselor, fără TVA. 

Creditul este calculat automat atunci când utilizatorul se autentifică și este vizibil în coșul dvs. sau la casă.

Puteți adăuga un cod la comanda dumneavoastră scriindu-l în mesajul pe care ni-l trimiteți ca răspuns la confirmarea de comandă pe care ați primit-o atunci când ați plasat comanda. De asemenea, puteți adăuga codul la numărul de telefon 0312 295 868 sau la adresa de e-mail [email protected]. Vă rugăm să ne notificați cât mai curând posibil atunci când ați adăugat un cod. Dacă pachetul a fost deja trimis sau plătit, modificarea nu mai este posibilă și codul voucherului nu mai poate fi adăugat.

La o achiziție de peste 249 de lei, un cadou va fi adăugat automat la comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți alege singur cadoul dintre cele trei produse oferite la casă în coș.

Pentru achizițiile de peste 199 de lei, cheltuielile de expediere gratuite vor fi luate în considerare automat în coșul de cumpărături. Prețul produselor fără reducere va fi luat în considerare (dacă suma este mai mică de 199 de lei după aplicarea reducerii, cheltuielile de expediere gratuite vor fi totuși luate în considerare).

RETURURI ȘI RECLAMAȚII

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

Puteți reclama un produs dacă acesta este deteriorat, defect sau inutilizabil sau dacă caracteristicile sale nu corespund sau deviază de la descrierea online a produsului respectiv.

Dacă produsul nu este conform, vă rugăm să ne contactați la 0312 295 868 sau [email protected]. Pentru a rezolva cu succes o reclamație, trebuie să furnizați o fotografie care să arate deficiența produsului. Veți stabili cu consultanții noștri să ne returnați produsul pentru a fi verificat defectul, așa că vă rugăm să nu aruncați produsele până când reclamația nu a fost rezolvată. 

Aveți dreptul la o înlocuire gratuită, la o notă de credit sau la rambursarea prețului de achiziție al produsului. 

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre: https://www.futunatura.ro/termeni-conditii

Puteți reclama dacă produsul este deteriorat, defect sau inutilizabil sau dacă caracteristicile acestuia nu corespund sau diferă de descrierea online a produsului. 

Reclamațiile nu vor fi acceptate pentru nemulțumirea sau nepotrivirea produsului pe baza judecății individuale a utilizatorului sau a utilizării incorecte. Nu oferim o garanție de satisfacție. 

Deoarece ne dorim să fiți mulțumiți de produsele noastre, suntem întotdeauna disponibili pentru sfaturi sau întrebări privind utilizarea produsului.

Dacă ați primit un produs greșit, vă rugăm să ne anunțați la 0312 295 868 sau [email protected]. Veți putea stabili o înlocuire gratuită cu ajutorul consilierilor noștri. 

Vă rugăm să nu aruncați cutia coletului care v-a fost trimis, deoarece aceasta va fi cea mai ușoară modalitate de a preda curierului produsele greșite. Conținutul sau produsele corecte vor fi expediate imediat ce eroarea a fost raportată.

Dacă nu ați primit tot ce ați comandat, vă rugăm să ne anunțați la 0312 295 868 sau [email protected]. Veți putea stabili cu consultanții noștri livrarea gratuită a articolelor lipsă. Produsele lipsă vor fi expediate imediat ce a fost raportată problema.

Puteți returna produsul și obține o rambursare dacă produsul nu este deteriorat și este sigilat. Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să ne notificați în prealabil cu privire la returnare la numărul de telefon 0312 295 868 sau la [email protected]

Produsele trebuie să fie trimise la adresa noastră, Be Healthy d.o.o / FutuNatura VGP– A, Intravilan City and Conty, strada DN69 FN, (VGP PARK) 310059 Arad. Vă rugăm să includeți în colet factura sau o notă cu datele dumneavoastră. Vă sfătuim să trimiteți produsul returnat prin curier rapid, deoarece acest lucru asigură posibilitatea de urmărire a coletului. Expeditorul este responsabil pentru costurile de expediere, cu excepția cazului în care se convine altfel în prealabil. Nu acceptăm retururi cu ramburs

Pentru produsele sigilate și nedeteriorate, vom rambursa prețul de achiziție în contul dumneavoastră TRR sau în alt sistem de plată (PayPal) imediat ce primim produsul. De asemenea, puteți utiliza suma ca și credit. 

Puteți returna un produs nedeteriorat și sigilat fără a oferi un motiv. În orice caz, v-am fi foarte recunoscători pentru feedback-ul dumneavoastră.

Puteți schimba un produs dacă acesta nu este deteriorat și este încă sigilat în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil la 0312 295 868 sau [email protected]

Produsul care urmează să fie schimbat trebuie să fie trimis la adresa noastră: Be Healthy d.o.o / FutuNatura VGP– A, Intravilan City and Conty, strada DN69 FN, (VGP PARK) 310059 Arad. Vă rugăm să includeți în colet factura sau o notă cu datele dumneavoastră. Vă sfătuim să trimiteți produsul prin curier rapid, deoarece acest lucru asigură urmărirea coletului. Expeditorul este responsabil pentru costurile de expediere, cu excepția cazului în care se convine altfel în prealabil. Nu acceptăm expedieri cu ramburs

Putem înlocui un produs sigilat și nedeteriorat cu un alt produs imediat ce primim pachetul. Vă rugăm să discutați cu consultantul dumneavoastră înainte de expediere dacă schimbați pentru un produs mai scump și cum veți plăti taxa suplimentară.

Dacă rambursarea dumneavoastră este aprobată, vă puteți aștepta să primiți plata în termen de 10 zile lucrătoare de la confirmarea rambursării.

Pentru a face o reclamație sau a oferi feedback, vă rugăm să utilizați formularul de contact de la https://www.futunatura.ro/index.php?route=information/contact sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected]

Opinia dumneavoastră înseamnă foarte mult pentru noi și apreciem orice complimente, comentarii sau sugestii.
 

Dacă observați că pachetul este deteriorat, îi lipsește conținutul sau prezintă semne de deschidere atunci când îl primiți, vă rugăm să ne anunțați imediat la 0312 295 868 sau [email protected]

Nu aruncați ambalajul și conținutul coletului deteriorat, ci așteptați instrucțiunile noastre. 

De asemenea, puteți refuza coletul deteriorat la agentul de livrare în momentul ridicării. 

Aveți dreptul la o înlocuire gratuită, la o notă de credit sau la o rambursare integrală a prețului de achiziție pentru coletul deteriorat.

PLATĂ

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

În magazinul nostru online sunt disponibile următoarele metode de plată: 

  • PLATA LA LIVRARE – Plătiți produsele comandate în numerar în momentul ridicării coletului direct la curierul care efectuează livrarea. 
  • PLATA PRIN CARD DE CREDIT– Puteți plăti pentru produsele pe care le comandați cu un card Visa sau Mastercard, introducând detaliile de plată relevante pe site-ul nostru.
  • PLATA PRIN PAYPAL – Plătiți produsele pe care le comandați cu PayPal prin introducerea detaliilor relevante pe site-ul PayPal, care se va deschide automat atunci când plasați comanda.

Atunci când faceți cumpărături online, alegeți metoda de plată la casă - în pasul 2 de jos.

Cel mai simplu mod de a schimba metoda de plată este să anulați comanda (dacă aceasta nu a fost încă trimisă sau plătită) și să o retrimiteți. De asemenea, ne puteți contacta la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne notificați cât mai curând posibil dacă vă schimbați metoda de plată. Dacă ați ales o metodă de plată ramburs și coletul a fost deja trimis, schimbarea nu mai este posibilă și nu putem anula expedierea.

Aveți în coș un produs care are o plată limitată prin PayPal sau card de credit, așa că, din păcate, această plată nu este posibilă. Plățile cu cardul de credit și PayPal sunt dezactivate pentru toate produsele care conțin canabis sau cânepă, melatonină, soluția Lugol, maca și DMSO. Această metodă de plată este activată pentru toate celelalte produse. 

În cazul acesta, puteți alege doar plata ramburs.

Achizițiile pot fi efectuate cu carduri de credit sau de debit VISA și MASTERCARD.

În coș bifați metoda de plată „Card de credit”. După ce faceți click pe „Plasați comanda”, veți fi redirecționat către o pagină în care veți introduce detaliile cardului de plată. 

Din motive de securitate, este important să aveți un serviciu de card de plată securizat configurat cu banca dumneavoastră. Aceasta înseamnă că, după ce ați introdus codul de verificare, veți primi și un cod de securitate prin SMS. Dacă nu primiți codul de securitate, vă rugăm să contactați furnizorul de servicii bancare sau emitentul cardului. 

Dacă comanda este plasată cu succes și plata este efectuată cu succes, pe site-ul nostru va apărea mesajul „Vă mulțumim pentru comandă!”.

Din motive de securitate, este important să aveți un serviciu securizat de plată cu cardul configurat la banca dumneavoastră. Dacă aveți probleme cu efectuarea unei plăți, trebuie să contactați mai întâi furnizorul de servicii bancare sau emitentul cardului. 

De asemenea, pot apărea probleme dacă aveți o conexiune lentă la internet sau dacă nu introduceți codul de securitate corect sau suficient de repede. 

Dacă achiziția nu este finalizată după ce ați plasat comanda și pagina are nevoie de mult timp pentru a se încărca, este puțin probabil ca comanda dumneavoastră să fie plasată cu succes. În acest caz, vă rugăm să întrerupeți procesul de încărcare și să încercați să efectuați achiziția mai târziu de pe un alt dispozitiv sau selectând o altă metodă de plată. 

Dacă nu reușiți să rezolvați problema, vă rugăm să ne contactați la 0312 295 868 sau [email protected].
 

La finalizarea comenzii, bifați metoda de plată „PayPal”. După ce faceți click pe „Înregistrați comanda”, veți fi redirecționat către pagina PayPal, unde veți introduce numele de utilizator și parola PayPal și veți confirma. 

Dacă comanda este plasată cu succes și plata este efectuată cu succes, pe pagina noastră va apărea un mesaj „Vă mulțumim pentru comandă!”.

LIVRARE

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

Trimitem comenzile cât mai repede posibil. 

De luni până vineri, în aceeași zi lucrătoare (până la ora 11:00), iar în weekend și de sărbătorile legale, în următoarea zi lucrătoare. Sunt posibile variații în funcție de metoda de plată utilizată sau de volumul de muncă crescut. 

Vă rugăm să verificați termenele de expediere pe site-ul web al produsului pentru detalii exacte.
 

Livrarea este așteptată în termen de aproximativ 2-4 zile lucrătoare.

Costul de livrare al firmei de transport selectat va fi afișat în coș. 

La achizițiile de peste 199 lei transportul este gratuit.

Livrare gratuită este pentru comenzile de peste 199 LEI sau în cazul ofertelor speciale prin introducerea codului de livrare gratuită.

Serviciile de livrare pe care le puteți alege sunt vizibile în etapa de plasare a comenzii.

Atunci când faceți cumpărături online, selectați metoda de livrare la finalizarea comenzii - în pasul 2 de jos.

Puteți introduce o adresă de livrare diferită de cea a plătitorului atunci când comandați. Atunci când introduceți datele dumneavoastră, bifați caseta "Trimiteți la o altă adresă" de mai jos. Mai jos va apărea o nouă fereastră "Detalii destinatar", unde veți introduce adresa de livrare.

Veți fi informat cu privire la ora estimată de livrare de către serviciul de livrare pe care l-ați ales.

Nu este posibil să stabilim o oră de livrare, deoarece acesta depinde de serviciul de livrare. În unele cazuri, puteți stabili propriul timp de livrare cu serviciul de livrare.

Curierul va încerca să stabilească cu dumneavoastră o altă dată de livrare sau un punct de colectare convenit (Benzinărie, Centru Comercial etc.).

Toate pachetele sunt expediate din Slovenia.

Puteți verifica statusul coletului dumneavoastră utilizând numărul de urmărire pe care îl primiți în mesajul de la furnizorul de servicii de livrare. 

De asemenea, puteți verifica întotdeauna stadiul coletului dumneavoastră contactând un consultant al nostru la numărul 0312 295 868.

Puteți să vă modificați adresa de livrare scriindu-ne ca răspuns la mesajul de confirmare pe care l-ați primit atunci când ați plasat comanda. De asemenea, puteți schimba detaliile de livrare contactându-ne la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne notificați cât mai curând posibil cu privire la schimbarea adresei de livrare. Dacă pachetul a fost deja trimis, schimbarea nu mai este posibilă și nu mai putem anula livrarea.

Puteți schimba metoda de livrare sau serviciul de livrare scriindu-ne ca răspuns la mesajul de confirmare pe care l-ați primit atunci când ați plasat comanda. De asemenea, vă puteți schimba metoda de livrare contactându-ne la 0312 295 868 sau [email protected]. Vă rugăm să ne informați cu privire la schimbare cât mai curând posibil, deoarece aceasta este singura modalitate prin care vom putea schimba serviciul de livrare ales. Dacă pachetul a fost deja trimis, schimbarea nu mai este posibilă și nu putem anula livrarea.

Dacă aveți o problemă cu livrarea, vă rugăm să ne contactați la 0312 295 868 sau [email protected].

CONT DE UTILIZATOR

chevron-left Înapoi la Întrebări frecvente

Nu. Puteți cumpăra ca oaspete sau ca utilizator înregistrat.

Vă puteți înregistra făcând click pe „Autentifică-te” în colțul din dreapta sus. Se va deschide o fereastră unde faceți click pe „Creează un cont”, apoi se va deschide o pagină în care trebuie să introduceți toate informațiile necesare. 

Vă puteți înregistra împreună cu comanda. Puteți bifa „Creați un nou cont de utilizator” în coș. 

Atunci când vă înregistrați, veți stabili și o parolă pe care o veți putea folosi pentru a vă conecta la magazin în viitor. Numele de utilizator este adresa dumneavoastră de e-mail.

Nu, trebuie să vă înregistrați separat pentru a deveni membru. 

Vă abonați la newsletter folosind adresa dumneavoastră de e-mail de pe prima pagină a site-ului nostru.

Prin înregistrare, puteți beneficia de un sold de credit. Pentru acest beneficiu, este important să vă conectați la contul de utilizator înainte de fiecare achiziție

La achiziționarea fiecărui produs, utilizatorii înregistrați primesc un credit pe care îl pot utiliza la următoarea achiziție. Creditul este vizibil pe fiecare produs și este calculat pe baza prețului de vânzare pentru 1 articol. Valoarea finală a creditului este calculată la finalizarea comenzii și reprezintă 3% din prețul produselor, fără TVA

Creditul este calculat automat prin autentificarea utilizatorului și este vizibil la casă.

Dacă v-ați conectat cu succes și doriți doar să vă schimbați parola, dați click pe "Profil" în partea dreaptă sus (unde v-ați conectat). Se va deschide o fereastră în care trebuie să faceți click pe "Schimbă parola". Se va deschide o pagină în care puteți introduce noua parolă și confirmați făcând clic pe "Continuă". 

Dacă v-ați uitat parola, vă rugăm să faceți clic pe "Înregistrare" în colțul din dreapta sus al magazinului online. Se va deschide o fereastră în care trebuie să faceți clic pe "Ați uitat parola". Se va deschide o pagină în care puteți introduce adresa de e-mail pe care ați folosit-o la înregistrare. Dați click pe "Continuă" și o nouă parolă va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. 

Dacă aveți probleme cu înregistrarea, autentificarea sau parola, puteți să ne sunați la 0312 295 868 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

După ce v-ați conectat cu succes cu numele de utilizator și parola, veți fi redirecționat către pagina „Profilul meu”, unde vă puteți modifica datele făcând click pe „Datele mele”. 

De asemenea, vă puteți accesa contul după ce v-ați autentificat cu succes făcând clic pe „Profil” în partea dreaptă sus și făcând click pe „Datele mele” pentru a vă modifica datele.

După o autentificare reușită, veți fi redirecționat către pagina „Profilul meu”, unde vă puteți verifica creditul făcând click pe „Credit”. 

Vă puteți verifica creditul făcând click pe „Profil” în partea dreaptă sus, unde vă puteți vedea creditul lângă primul element „Credit”.

După ce vă conectați cu succes cu numele de utilizator și parola, veți fi direcționat către pagina "Contul meu", unde vă puteți verifica achizițiile anterioare dând clic pe "Istoricul comenzilor".

Creditul este adăugat în contul de utilizator după ce comanda a fost procesată. Dacă observați că au apărut probleme la înregistrarea creditului, vă rugăm să ne anunțați imediat sunând la 0312 295 868 sau e-mail [email protected].

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.